sejak akhir2 nie, kita sama2 sangat2 sibuk, mase hantar makanan kat camping pun tak sempat nak lepaking lame2..saya dah borak2 ngan encik garfu..mmg best..nnt kite same2 reinstall back forum tu okeh..

hows ur life? ok ke tak? kesian awak, tak banyak yang dapat saya lakukan memandangkan faktor geografi lorr..mmg patut pun awak ade sorg PA, walapun 'PA contract' awak mmg dah ade, cume telah 'berpaling tadah', tapi hakikatnya contract itu still ada...kerana sabar tahap dewa awak tue..hingga awak terpakse melaluinya sendirian..

u miss ur kids so much right? sabar ye awak..moga2 sabar awak tu Allah balas dengan seribu kemanisan, tak kira lah di dunia mahupun akhirat..moga2 anak2 awak juga mengerti satu hari nanti yang babah dier sayang sangat kat diorg...

ape pun smlm saya agak geram jugak sbb awak lupe 'date' kite..tpi bile find out kenape, so i accept the reason, walaupun dalam hati nie ade tercalar jugak..tapi perasaan kesian saya nie dah melebihi kecik hati nie..

tak pelah..banyak lagi mase..len kali jangan buat lagi tau..penat saya tunggu..nnt kite ngeteh same2 bincang pasal software stok dan joomla jugak..kalo boleh nanti harap encik garfu ade sekali pun bagus..senang settlekan skali forum ohm skali..

hari nie awak pergi ke korea kan? awak bawak ke makanan mentah tue? harap2 tak sangkut la mase check nanti..rajin2 la update pesbuk awak..nak gak tengok aktiviti u ols kt korea nun..

awak..hepi holiday fren..semoga selamat pergi and selamat balik..



Comments (0)