hai blog..i need ur shoulder now!

rase nak nangis tapi tak dek air mata..tapi hati aku nie remuk giler..tercalar giler..tpi aku xchangekan negative to think positve..to rase syukur jugak sbb Allah still bagi aku rase sakit nya disakiti..ok ape..dari punya perasaan mati..tak rase pape..huhuhuhu..

aku sakit jiwa ker? giler ke? owhhh...tak kot..aku masih waras..cubit lengan pun still rase sakit..so still waras la kan..kan? kan? kan? cume stress...

so i just need someone o hear..bkn sruh settlekan pun my problem or whatever..dan bile aku sedar aku tak dek seseorg untuk mendengar..sbb tu aku rase sedihhhhhhhhh sangat..im alone! alone! soo alone!

arghhh..ain..please dont cry..air mata aku nie dah bertakung nie..nak taip pun susah..

ape yang aku nak sebenarnya???

aku harap aku jumpe seseorg pendengar yang boleh dengar semua nyer..evrythin yang aku simpan selama nie..just dengar n keep da secret..thats all..bukan suruh solvekan pun..just dengar..sbb aku rase dah tak tertanggung dah nie..kdg2 la..

aik boleh plak kadang2 yerk..yer..kadang2..sebab aku selalu ingatkan diri aku..Allah tak suke orang yang berputus asa...sebab tu aku try refreshkan diri aku..think positive n go with the flow..n be mature not childdish..

huh...lega sikit..walaupun dah berjurai2 air mata aku nie..dan siapa yang selalu nampak air mata aku nie hanya lah encik monitor..

thanks encik monitor..sebab teman kan saya menangis..keep da secret okeh? jangan bagi tau orang lain yang saya nangis depan awak..huhuhuu..

Comments (0)