hai awak..slmt petang..er..actually lewat petang dah..dah nak maghrib dah pun..tergerak hati nak citer pasal awak..

hurm..tibe3 terhilang idea la pulak..hihihihi..ape yang pasti sebelum nie boleh katakan every evening kite akan berborak tak kire la at ym ke phone ke..tapi lately nie dah tak dek dah..

rase mcm sedih jugak..tpi dah biase dah..dan kene biase kan jugak..ape yang boleh disimpulkan saya perlu menjauhkan diri saya dengan awak..mesti!

thanks sbb tak pergi macam tu ajer..walaupun satu hari nnt awak akan pergi jugak akhirnya..

awak..saya nak lalui hari2 terakhir bersama awak..moga2 hari2 ini adalah hari yang ceria..biar nnt andaikata saya teringat kisah tentang kita, saya akan tersenyum..

syukur kepada mu ya Allah kerana memberikan aku merasai nikmat kasih sayang dari seseorang yang bernama awak...

Comments (0)