awak...

saya selalu ganggu awak..saya minta maaf..saya tak bermaksud nak mengganggu awak pun..
dan pastinya selalu jer tak kena waktunya..hai entah lah..mungkin kita bukan ditakdirkan bersama..dan sebelum nie saya mengharap..tapi sekarang tak lagi..saya cume harap kite kawan..saya kawan awak..dan awak kawan saya..itu saje..dan dengan itu saya harap awak boleh menjadi pendengar yang baik kepada saya...itu saja..terlalu beratkah permintaan saya??

awak..

awak pernah kata saya nie matang dari dia..namun fikiran awak sangat prejudis terhadap kelebihan saya itu?? mungkin awak ego, kaget..atau mungkin awak paranoid dengan kekecewaan..sebab takut akan berulang..dan awak juga selalu ingatkan awak supaya tidak hanyut hinggakan awak terlupa menilai yang tersirat dari yang tersurat..

but is ok..saya terima je ape pandangan awak..sebab saya pasti pandangan itu boleh berubah kepada sesuatu yang mengembirakan saya..dan andaikata awak gagal jumpa yang tersirat itu..mungkin usaha saya tak cukup..dah saya redha..because im always prepare for the worst..

dan semua ini lah yang mendidik saya..this is my silent teacher..being me a matured person..itu sahaja..tak dek magic nya pun..so janganlah prejudis kepada saya..saya sungguh sedih awak!

Comments (0)