hurm..dalam kesibukkan kerja..sempat lagi aku berblogging ek..hihihih..bukan ape..itu la salah satu cara aku nak cool down kan diri ku ini..stress wo kerja aku nie..so bleh katekan sini la tempat aku lepaskan tensi2...huhuhu..

ok tdi aku luangkan mase betul2kan link mane2 yg broken2 tue..pastu tambah la sikit2..ikutkan aku nie dah start bloging lame dah..since aku mule2 bergelar juruteknik komputer..iaitu 2007..

byk gaks la blog aku nie sebenarnya..tapi demi menjaga hati beberapa pihak aku berhijrah dari
satu blog ke blog yang lain..harap nie la last main blog aku..penat dah pindah2..opss dah cukup2..aku nie kalo dah merepek laju ajer..huhuhu

salah satu misi aku tahun nie adelah tingkatkan kualiti..so tak mo la byk2 benda lagha2 nie..
tpi kdg2 dlm menempuh ranjau berduri nie..aku perlu kuat semangat..so pastinya aku perlukan refesrshment tul tak??

ok la stop here..chow bebeh..

Comments (0)